Vågen

blev bortglömd i går morse eftersom det var en son som inte mådde så bra. Så jag tänker vänta tills nästa vecka innan jag ställer mig på den.

Tog nya tag i går med maten eftersom jag fuskat alldeles för mycket så har det jävla söt suget kommit tillbaka, inte kul men när det var som värst i går så satte jag mig och mumsade på Ost kuber och inte vilken ost som hellst utan Västerbotten ost som är min favorit.

Har äldsta sonen hemma idag oxå, han mår bra nu så i morgon är det skola igen, har i allafall fått ligga och vila nu på förmiddagen så jag orkar jobba i natt.

Kommentarer
Postat av: Lina - 3 barnsmamma&gammalfjortis

Ja om jag bara skulle veta hur man går vidare men en anmälan. Jag ska absolut kolla upp det!

2009-10-13 @ 22:43:33
URL: http://www.gammalfjortis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0