Vågen

Datum:                                                        +/-                                                             totalt
10augusti                                                   Startvikt?                                                  0
17augusti                                                    -2,8kg                                                      -2,8kg
24augusti                                                    -0,2kg                                                      -3,0kg
31August                                                     -0,3kg                                                      -3,3kg


Överlycklig att vågen visar minus efter denna helg, gubben har fyllt år så det var fest i lördags med massa god mat och jag åt mjukbröd för första gången på nästa 3 veckor, och i går var hans födelsedag så då blev det lite fika inte nyttigt.
Ska ta måttbandet i morgon (det ligger nämligen i stickväskan på jobbet just nu) ska bli spännande och se om det hänt något där, det känns faktisk så på byxorna.
I dag är det nya tag som gäller.

Nä nu ska jag gå och sova så jag orkar jobba i natt.

Kommentarer
Postat av: Lina - 3 barnsmamma&gammalfjortis

Grattis grattis! jag ha inte orken att ens bry mig om vikten längre..



Jo men visst, inte vill man leva utan kaoset ;)

2009-09-04 @ 16:19:33
URL: http://www.gammalfjortis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0