2014

Nytt år, harhunnit avverka mamma semester i Stockholm, jul, nyår och paradiscupen i innebandy i Ö-vik . Dessutom varit dyng förkyld under hela tiden. Flygresa till Stockholm var ingen höjdare eftersom det kändes som om trumhinnorna skulle spricka. Förkylningen höll i sig över jul och helgen mellan jul och nyår så kom febern. Så nyårsaftonen hade jag 38 gradersfeber så det blev alvedon och Cola för min del inge bubbel. Sen den 2/1 åkte vi till Ö-vik på cup som äldste sonen skulle spela fortfarande med feber i kroppen men jag och den yngre sonen bodde på hotell så det gick ingen nöd på mig. 
För sonens lag gick det bra, inte en förlust fram till finalen och då kom förlusten men först efter att det blev straffar, full tid och förlängning så stod det 7-7. 
Det var lite ledsna miner men för 1:a gången de var i en final så de insåg att silver är inte fy skam när man endast spelat i hop i 5 månader.  Dessutom har de en DM final att se fram emot plus steg 2 i new body cup vilket är inofficiellt SM för 13åringar. Där de är ett av 29 lag kvar i hela Sverige. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0