Tiden går

Länge sen sist, fattar inte vart tiden tar vägen
familjen lever och mår, läste sonen går nu i 6an och har nyss fyllt 13 år tänka sig att jag har en tonåring som börjar högstadiet till hösten, tvåan går i 4an och trivs bra med det trots att det visat sig att han är allergisk mot "skolan" eller något i deras klassrum som de började i i höstat gör honom snuvig, håller på att utreda honom för detta . Lilla fröken är inte så liten längre har snart klara av ett år i förskoleklass så till hösten är hon en etta gluttare.
 
idrottas gör det en hel del och det är barnen som står för den delen så helgerna man är ledig från jobbet vet man vad man gör, men jag älskar det och tycker det är skit roligt en riktig idrotts morsa harbjag blivit och nu när de har blivit äldre så blir det ju cuper på andra orter, så i somras var i till pite på pite summer games med läste sonens fotbollslag 3 nätter i tält och skitväder mest hela tiden men helt underbart för utom första natten när jag höll på att frysa ihjäl endast 3 grader ute och en trasig sovsäck så dag nr blev det inhandling av ny sov säck sen gick allt bra och killarna tog sig till 8 dels final och det var typ 90 lag med.
 
i december mellan jul och nyår bar det i väg till övik på paradiscupen i innebandy och då bodde jag och de två minsta på hotel eftersom gubben är tränare så fick han ligga i skolsal med grabbarna som skulle spela.. Riktigt bra gick det även där slutade 4 a . Nästa helg blir det avslutning på innebandyn när båda grabbarna ska spela umecupen.
 
Sen drar fotbolls säsongen i gång och då ska denna mamma ägares lagledare för flickor -06 få se hur det kommer att gå.
 
jobbar fortfarande natt och trivs med det. Men vem vet en vaker dag kanske man hittar på att man vill göra något annat problemet är att jag inte vet vad jag skulle vilja göra i ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0