Söndag & Måndag

Kände migpiggare i söndags, så därför ställde jag mig på innebandyplanen för andra gången i mitt liv, denna gång var det älste sonens innebandy lag som stod för motståndet, mammorna hade inte en chans mot dessa 12-13 åringar.
det blev stor stryk. Men kul hade vi.
 
Måndag: ett fint blåmärke på ena benet påminner mig om söndagens innebandy. Ett besök på NUS med mellan på öron näsa & hals mottagningen resulterade i att det blir operation om ca 3 månader för att ta bort en stor polyp bakom näsan.
Jag känner bara så att varför har ingen lyssnat på mig de senaste året när jag har pratat med läkare och bett att de ska kolla upp honom och fått till svar att han är så stor att har han haft problem så har det vuxit bort nu.
Det var först läkaren på barnmottagningen som tog mig på allvar och sa naturligtvis ska vi kolla upp det, så nu är det gjort.
 
Det jag tror att många läkare har gått på är att han inte ha snarkat, men då kan jag tala om att min son är bevis på att man behöver inte snarka fast man inte kan andas genom näsan.
11 år gammal och tycker att det ska bli jätte skönt att kunna andas genom näsa.
 
sen ut och jobba sista natten för April månad, nästa gång jag jobbar är det den 1 maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0