En frisör i familjen????????

börjar fundera på on jag har en blivande frissör i familjen.
för andra gångeni sitt knappt 4 åriga liv har min dotter klippt sitt eget hår, som tur är det luggen som hsr rykt bägge gångerna. känns dock lite surt att jag i tisdags betalade 350kr för att frissan skulle göra henne fin i håret.

Det var i går kväll hon kom ut ur sitt rum med en taggit och sned lugg, den hade vuxit så att den nästa gick att sätta fast i hästsvannsen sen förra gången hon tog till saxen.

själv var jag till frissan i går och klippte och färgade så nu är jag brunhårig i ställe för röd, det är nog första gången på nästan 10 år som jag har en hårfärg som är rätt så lik min egen. Det är bara synd att min egen börjar vara blandad med så mycket gråa/vita hårstrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0