Ny dag

ja dåå var julledigheten slut för min del, jobbar 5 nätter denna vecka. men först ska jag in med barnen till mormor och morfar så att de får tillbringa sista tiden med kusinerna, som åker hem i morgon, dessuton så slipper de ju förskola och fritids i 2 dagar så de får lite längre jul lov.

Sen ska jag och syster ta en tur på staden bara hon och jag utan barn, kan bli skönt.
åker hem till sävar när B slutar jobbet så får jag sova en stund så jag orkar jobba i natt.

Håller på att knåpa ihop året som gått så det kommer snart.

Kommentarer
Postat av: litentanta

Jag förstår att det känns lite halvtungt att börja om igen efter ledigheterna, själv gjorde jag helt tvärsom.... Lyssnade lite på kropp, framförallt min krånglande sk "hjärna" eller vad man nu kallar en "bostaden" för epilepsi ;-) ? och sen började jag räkna ihop allt...



Här är det mina nya piller, som skulle ha kommit före jul grrr, insikten av att jag visst fixar mina timmar men inte direkt är nån vidare flytt/städ-tanta efteråt vilket är VÄLDIGT nödvändigt den här månaden, en trasig moder som jag ska försöka hjälpa så mycket jag bara kan, 4 saker som tillsammans skapar dunderförutsättningar för ett totalhaveri så... jag blev "ledig" istället... Känns lite korkat mitt i allt men jag bromsade före, ska in i allt igen så fort jag bara orkar men lite stolt är jag allt över att jag kunde stanna innan jag stupade, det är alldeles nytt nämligen ;-)



Gissar dock på att stadsturen inte var nån egentlig njutning för banne mig, jag höll på att frysa ihjäl själv idag....



Åsså önskar jag er en frisk början av året, åtföljt av en ännu friskare sommar och lämpligt till nästa jul är ni så kroniskt friska o pigga att ni kommer att längta efter lite snor, eller inte? hihi!



2010-01-04 @ 19:34:47
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0