då var denna vecka slut

Handbollen i dag gick rätt så bra, 2 förluster och en vinst eller det vill säga en brakförlust och en 2 målsförlust.
det är nämligen så stt det spelar i en serie där det är pojakr födda -99 och -00 och sävrs lag består mest av pojkar -00 och många av de andra lagen består av mest -99, och när man ser dem spela så ser man att 1 år gör rätt så mycket både när det gäller spel och längd på pojkarna.

Men Sävar kämpade bra och inga sura miner efter förlusterna.

När vi kom hem så tog vi det bara lungt, en riktigt skön slappar eftermiddag och det var underbart skönt.
sen i kväll efter  att alla barn var badade och duschade så lykades jag till slut att övertala M om att håret skulle klippas, han hade nämligen lovat att jag skulle få göra det före jul, men det blev aldrig gjort och nu har han försökt dra ut det in i det längsta.

men nu tog "elaka mamma" fram saxen och klippte och det var inte bara topparna som rök utan det for ca 10 cm, men håret går ändå en bit ner på ryggen.


Snart är det dags att gå och sova för i morgon är det ju skola igen och jag har ju förstått att det är många år innan jag slipper gå upp på morgonrn för att se till att de tar sig i väg till skolan.

I MORGONBITTI ÄR DET DAGS FÖR VÅGEN IGEN hoppas att den visar ett minus så är det så mycket lättare att fortsätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0