I dag är ingen vanlig dag för det är gubbens födelsedag.

hurra hurra hurra.

jag har vakat av i dag och i morgon bär det av till stockholm.

har fixat och donat på sen jag vaknade i dag, men jag hade tur så jag slapp baka det gjord nämligen 10årige sonen han fixade pappas tårta själv, men tankspridd som jag är glöde jag naturligtvis att ta kort på den innan vi åt upp den.
han hade skrivit GRATTIS PAPPA PÅ 43ÅRSDAGEN på den.

nä nu ska barnen i säng, det sista ska packas utväxen ska färgas och sen in i duchen. sen ska jag slappa och sova..

Kommentarer
Postat av: litentanta

Men visst är det svårt att komma ihåg att föreviga allt sånt roligt??? Jag är så irriterad över att åren bara visslade iväg och jag inte fick tummen ur =( (en kul grej är dock att modern filmat en hel del från dotterns "mitti"-år....de som jag inte alls minns, vi har just frossat i en omgång och nu äntligen börjar 18-åringen kunna skratta och fnissa åt sig själv på allvar istället för att skämmas)



Stockholm låter inte helt fel, utväxten är ju nåt jag borde tagit tag i också, och sova ja, låter helt ok =)



Ha det allra bäst och tack för grattiskramen!



kramen bakas!

2010-08-31 @ 00:34:18
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0