Det känns som det börjar bli vår.

nu har i allafall gatorna tinat fram här  hos oss så om vi har tur så kanske sommaren kommer hit oxå, fast det känns fortfarande långt bort.

Pratade med M i telefonen i morse, näst sista dagen i Egypten för honom. De har haft +30grader hela veckan och badat och solat hela tiden. Han var jätte nöjd men saknade faktiskt mamma och pappa lite grann.

Känns mycket bättre i mitt op ärr nu så det är ju skönt men det är ju en vecka sedan nu så konstigt vore det annars.

B & M har farit på bio för att se Draktämjaren och V är på utflykt med farfar så jag ska kanske ta och städa lite.
tänk så snabbt det förfaller här hemma när man inte plocka och håller unda under några dagar:(

Kommentarer
Postat av: llitentanta

Själv har jag dottern ute på vift med mina syskon, det är bra med resesällskap om man själv inte kan minsann!



Vår ja, är uppe i lappmarken o nog slaskar det på bra här, inget direkt skotersug men jag har ju några dar kvar så kanske blir det en sväng ändå!



Ha det bäst därhemma!

2010-04-07 @ 14:45:18
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0