Helgen som gått

LÖRDAGEN: var det 3 års kalas här hemma, min lilla baby är ingen baby längre och hon fick presenter som om det var 30år hon fyllde iställe för 3 år, det var kläder och pussel och andra leksaker och givetvis 2 nya Pippi filmer som snurrar på här hemma.

SÖNDAG: var det fotbollscup hela dagenn M & M spelade 3 matcher var, var av den första matchen var kl 08:00 och sista kl 16:40. själv smet jag i från vi 14:00 tiden för att åka in till stan och gå på Nikon school, när vi köpte ny kamera i somras så fick man med en utb. på 2,5 timme. det var jätte intresant att sitta där och lyssna för det finns ju rätt så många finesser med den kameran.

Så på kvällen var det 3 trötta barn och 2 trötta föräldrar då B är fotbollstränare för M s fotbollls lag. det var ett gäng 7 åringar som spelade sina 3 första matcher någonsin. vilket resulterade i 2 förluster och 1 vinst. men det var super nöjda.

Nu är det måndag och dags att börja jobba dyng veckan. 5 nätter av 7 på jobbet.

Kommentarer
Postat av: litentanta

Jag är så imponerad av alla småbarnsföräldrar som orkar med allt, jag hade nog med en unge minns jag och nu var jag ju tämligen ung ändå.. Fast inte om man jämför med dagens tonårsmorsor iofs haha!



Slit inte ihjäl dig under veckan som kommer bara, måste vara knepigt att kunna sova igen alla timmarna när de kommer så så många nätter i följd, huvva!



Ha det bra!

2009-09-21 @ 20:30:43
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0