då var denna dag över

i går var jag till stan och handlade födelsedags presenter till V som fyller 3år nästa lördag, blev en klänning och 2 st PIPPI filmer. Har fotat dessa men eftersom gubben tog med sig laptoppen till norrbotten så vet jag inte hur jag  ska få in bilderna i den stationära datorn ( jag är inte så teknisk och eftersom jag mest använder laptoppen så har jag inte orkat lära mig på den andra)

I dag har jag och V varit hemma och tagit det lungt, röjt lite här hemma eftersom jag har haft tupperware party här hemma. Det blev lite manfall men det handlades för nästan 4000kr ändå det är kul med vänner som har vuxna barn för de handla tupperware till julklappar. det hela resulterade i att jag fick massa gratis grejor "jippi".

i dag när jag var på ica och handlade så såg jag en efterlysnig, har nu sett att den finns med i lokaltiniingen också



Klicka på bilden för att komma dit, själv har jag lärt mig så när V hade hittat sin favonalle bar det i väg till barnenshus och köpa en till exakt lika dan ( hade tur för det fanns endast en kvar), så nu finns en på dagis och en hemma.

I morgon är V oxå ledig så då ska vi försöka hitta på något kul.


Kommentarer
Postat av: Lina - 3 barnsmamma&gammalfjortis

Åhhh tupperware. I like =)

2009-09-09 @ 23:27:54
URL: http://www.gammalfjortis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0