Idol i går.

I går var det äter fredags final i idol, har i år inte hittat någon lika stor favorit som jag gjorde i fjol, så i är har jag 3 st favoriter och alla 3 är fortfarande kvar..

ERIK: vilken röst han har, helt underbar när han sjunger låtar där hans röst kommer till sin fulla rätt.
han har DET för att kunna slå som idol

TOVE: vilken tjej alltså, visst tjejen är från Umeå och kanske inte har världens bästa röst men hon har verkligen DET. En stjärna är född i mina ögon.

CALLE: var min favorit redan i auditionturnén och han har vuxit från den blyga killen på sen till en riktig tuffing.

Sen är det 2 st kvar som är helt ok i mina ögon men saknar det lilla extra, kan inte säga vad som inte finns där men något är det, både Marinette och Reza har jätte bra röster och är duktig på aatt sjunga, men som sagt var så saknas DET i mina ögon.


Eddie var sämst i går, och han har hängt lös 3 gånger tidigare så det var hans tur i går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0