I går kväll när jag satt framför datorn

så såg jag plötsligt att det var någon som traskade omkring med ficklampa i mörkret på våran baksida. Lite läskigt enligt mig så jag ropar på gubben som kommer upp från källaren och ser samma sak han oxå, men det är så mörkt ute så vi ser inte vem det är.

Gubben går ut på bron för att kolla upp vad det är som händer, det var polisen, det visade sig att det hade varit inbrott på grankvarteret, det som vetter mot våran baksida.
Så de var ute och kollade lite efter som hunden hade fått upp ett spår.

Klicka på bolden så kommer ni till artikeln från dagens tidning.


(bilden lånad från fotoakuten.se)

känns lite obehagligt eftersom huset ligger bara 3hus från vårat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0