Host, nys och snörvel

så är det hemma hos familjen gladulle och så har det varit hela veckan. Grabbarna har varit hemma från skolan sen i Tidags. Ingen feber men de hostar så man tror att lungorna är på väg upp.

Själv snörvlar jag och nyser, men jag har i allafall fått upp julgariner och adventsljusstakar och stjärnor så vi har fått lite julstämmning här hemma. Själv ska jag upp tidigt i morgon för 07:15 går bussen från Umeå som ska ta mig till Sundsvall och IKEA. En heldag utan barn med en kompis det ska bli jätte skönt även om det kommer att vara knök mycket folk där.

Nä nu ska jag se färdigt på IDOL sen krypa ner i ssängen.

Kommentarer
Postat av: litentanta

Själv missade jag det tåget...bussresan till Ikea alltså... En kompis hade ordnat egen buss och jag min klant betalade aldrig in... Nå ja, gillar ju inte shopping så jag ska väl egentligen vara ganska nöjd, eller nåt...



Krya på er nu, snart kommer snön känner jag i tant-

tån och då ska man vara frisk och pigg ;-)

2009-11-27 @ 23:43:13
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0