För andra gången i mitt liv.....

....har jag lyckats försova mig en eftermiddag när jag jobbat natt, vaknade av mig själv och tyckte att det var rätt mörkt i rummer och när jag tar mobilen för att kolla vad klockan är så inser jag att den har dött trots att jag satte den på laddning när jag lade mig i morse, panik i kroppen när jag inser att klockan är 16.
M skulle fara hem 15:30 från fritids och V skulle hämtas 16:00 på förskolan.

Upp  och kolla om jag hade en son som stod på bron, men ingen där, ringer fritids och får höra att han precis farit, han hade haft så kul så han hade glömt bort att fara hem (vilken tur). Hoppa i kläderna, sätta en lapp påå dörren och hoppa på cykel och upp på förskolan och hämta V som hade tagit förskole kort i och allt vara bra. skyna mig hem och då stod M på bron och väntade på oss.

in och laga middag tur att man har färdiga köttbullar i frysen och snabbmakaroner i skafferiet. så det blev det trots att M hade ätit det i dag på skolan. Och handbollstråningen som började 17:00 var bara att hoppa över i dag.


Känner mig helt snurrig i huvudet efter dessa 2 timmar som jag varit vaken och dessutom ska man klara en till natt på jobbet,

Kommentarer
Postat av: litentanta

Verkar som att det är något som går,det här med att försova sig :-( Jag har det ju "enkelt" med mina ynka timmar dock men jag förstår känslan ivf, fy tusan, i morgon MÅSTE jag ta mig upp i tid för man kan inte hålla på o försova sig vareviga vecka...



Hoppas natten blir bra trots allt!

2009-11-03 @ 19:41:25
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0