En trevlig dag på IKEA

blev det i går, shoppade en del men inte så mycket mer än det som var bestämt innan jag åkte.

Ny klädsel till soffan blev det, så den tidigare dass blåa sofforna är nu vita och fina (få se hur länge det varar, tur är ju att vitt går att tvätta med klorin). Hittade även en röd härlig matta att ha under soffbordet.
Det jag inte fick tag på var röda kuddfodral till de små soffkuddarna,men det får jag ge mig ut på jakt efter  här i stan.

Så nu er det ut så här:


En  ny tv hörna blev det i vardagsrummet.

Jag och min kompis hade en jätte skön dag i Sundsvall utan kids och gubbar, det måste vi göra om fler gånger.

Kommentarer
Postat av: litentanta

Kanske man skulle satsa på ett vitt sofföverdrag till

soffan (som jag iofs måste hitta först...)... Vi är ju

vuxna numer och jag är så salig över den nya ljusa

lägenheten att jag nästan snöar in på vitt, vitt som

alla "inne"-inredningsbloggarna envisas med ;-)



Härligt med en härlig dag också, slippa vara mamma-

dagar är viktiga, och sååå härliga!

Kramen från stan!

2009-11-29 @ 19:46:14
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0