sjukgymnast dags

de senaste dagarna har det känts som om min ryggrad varit på alla andra ställe än just där den ska vara så det ska bli skönt att ta sig i väg till sjukgymnasten i dag.

Kommer säkert att vara jätte öm i ryggen i kväll men det brukar ju bli bättre, Ryggen fick sig nog en jäkla smäll i påskas när vi var i norrbotten, när jag halv höll på att slå i hjäl mig i källar trappen, det jag kände först var ju en ordentligt stukad fot (som jag fortfarande känner av) men efter 5-6 dagar började jag känna av ryggen.



Kommentarer
Postat av: litentanta

Jag sprang ju till kotknackare under mina "aktiva" år, har en favoritsjukgymnast som jobbar med Feldenkrais också som är väldigt försiktig när hon manipulerar kotorna. Den enda som fått röra min rygg efter diskbråcket är just hon, synd bara att det är i stort sett hopplöst att få tider hos henne för jag misstänker att det vore dags att ta sig en svängom dit nu också....



Hoppas helgen blir bra därborta i Sävar!

2009-05-15 @ 22:08:08
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0