Barnen är på skola och dagis

har just återkommit från en rask promenad på 45 minuter, är rätt så nöjd.'
Får nu se vad dagen bjuder på, i eftermiddag när jag hämtar barnen så bär det av till svärfar för han fyller 67 år i dag Grattis Grattis säger jag.

Föll för frestelsen i går kväll



Jag var bara tvungen att testa, visst den var jätte god i små mängder, så den kommer att räcka i många kvällar för mig.
gillar det som är sött men endast i små mängder vilket i och för sig är rätt så bra.

nä nu bäntar duschen på mig.

Kommentarer
Postat av: litentanta

Tänk att vi är så dumma, man kastar ut en 50-lapp för att testa nån söt, sliskig glass från "Amerkat", men jag har ju gjort samma sak, och tycker nog likasamma som du...liiiiite väl söt men i lagom mängd och lagom ofta så kanske ;-)



Jag blir bara mer o mer sugen på att gå på konserten känner jag, man borde ju passa på eller hur?

2009-05-08 @ 21:13:49
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0