somnade på soffan

vid 20:30tiden i går kväll så därför blev det ingen uppdatering i går kväll. men det var skönt att sova ca 9 timmar en natt det var länge sedan sist fast jag vet att jag borde sova iallafall minst 8 timmar för att vara någolunda pigg.

Snart är det dags att gå och lämna dottern på förskolan sen ska här bakas både bullar och kladdkakor även lite chokladbollar kanske jag hinner med.

Sen ska jag försöka hinna få in lite biler i datorn sså ni får se både det nya matsalsbordet även hur det blev i köket med ny kyl och frysen.

Kommentarer
Postat av: litentanta

jooo, det är lättare när småttingarna "sätter sig"....dottern är ganska tung och typ färdigvuxen, blir ajajaj o sen när man är i den där mitt emellan åldern så man vill ha mammas tröst samtidigt som morsan är det värsta som finns... minns det som det var i går själv..



har nån grej i skallen, det där med Liam nånting, skådisen, vars fru ramlade, inte allvarligt fall, i skidbacken och fick kraftiga hjärnblödningar och blev hjärndöd.... jag brukar inte dra iväg och fantisera iväg så men ibland har man liksom inte koll...



ja, o sen förr förra svängen hon var till sjukan när jag inget fick veta, förräns vi kom fram, 30 mil senare, då pratade de om hjärnblödning alternativt blodpropp... huvva, då var jag livrädd!! o ingen endaste en från akuten ringde upp mig som förälder och informerade utan vi kom till akuten med andan i halsen och då var hon redan inlagd... som tur var gick det bra då, men gissa om den här morsan var förbannad?! nog måste de väl informera vårdnadshavaren om nån kommer in akut och de misstänker så stora saker... :-(



2009-03-27 @ 10:42:02
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0