Skrattade för mig själv

När jag läste lill Robins inlägg om att Katrin Z började bli tantig.

Han listade följande.
1. Lugna favoriter är förvald på radion,
2.Hon sover i pyjamas(+farmorgördeln)
3. Hon smörjer in fötterna mot spruckna hälar innan hon lägger sig.


Jag har inte på radion här sen de plockade bort Rix FM för oss här upp. Ibland går Rix FM eller mix megapol på datorn.
Sover endast i pyamas mitt i vintern när det är typ -30 grader ute. Smörjer nästan aldrig fötterna (fast jag kanske borde) Alltså kan jag känna mig ganska ung om man utgår från dessa punkter tills min käre make påpekade i dag när jag satt och stickade, NU GUMMAN TILLHÖR DU DEN ÄLDRE GENERATIONEN.

Där satt den, bara att inse att man är betydligt närmare 40 än 30 och hur det gick till har jag ingen aning om

Kommentarer
Postat av: litentanta

Hihi! Jag däremot sover i full utstyrsel, inte sockar dock, o ja, smörjer hela paketet, inklusive fötterna...;-)

MEN, jag stickar inte, väver inte och en virknål kommer inte i närheten om det inte handlar om att göra slingor i håret alltså...



O jag är ju gamligare än du jag ;-)



2009-03-25 @ 22:34:47
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0