Lördag .................

Tordagen tillbringade vi i pulka backenmed massor av åkning och korvgrillning jätte kul och mumsigt.

igår blev det lite shopping när vi skjutsade B till jobbet. sen tog vi det lungt här hemma, jag börjar nämligen bli lite hängig.

I natrt bröt det ut på allvar Jag är dyng förkyl igen, sovit typ 3 timmar under hela natten. känner mig som ett li det är sådannt som händer det åär bara att jag börjar vara så less på aatt det inte kan gå en hel vecka när samtliga i denna familj är frisk.
nog om detta

Kommentarer
Postat av: litentanta

men det är ju förbaskat att ni aldrig får slippa sjukdomarna... men kanske de andra har piggnat på sig lite mer? först då brukar ju morsan få "utrymme" att vara lite sjuk själv tänkte jag...



ligger visst efter i kommenterandet märker jag ;-)



2009-03-09 @ 20:11:46
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0