15 000 kr fattigare

blev vi i tisdagseftermiddag, frysen i köket har under en tid spelat oss ett litet spratt, ibland har det varit en liten vattenpöl framför skåpet men inget mer. har försökat att lokalisera vars det kom i från men har aldrig hittat det .

Sen så var jag ju duktig för ca 1½månad sen efter det så pajade termometern som man ser på utsidan av frysen, och härom veckan så upptäckte vi att det bara var -8 grader länggst ner i frysen men -22grader högst upp.

då var det bara att inse det man har försökt skjuta på i några månader är det dags att ta tag i.

Så detta kylskåp och denna frys är på väg hem till oss i dag

Kommentarer
Postat av: litentanta

Usch för utgifter men det är lite kul m nytt också, för nytt som man har "nytta" av gillar jag nämligen, inte jeans för 1500:- o sånt som jag upptäckte i går när jag o dottern var på stan.. Men det är ju faktiskt bra investeringar också m nya vitvaror, man sparar ju oftast en himla massa el ;-)



2009-03-26 @ 17:41:34
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0