vi startade 09:00 i tisdagsmorse

avverkade där efter ca 43 mil och tillbringade natten i en campingstuga på ljusdals camping. V hade tänkt sova i tält men det blåste storm när vi kom dit.

Onsdagen tillbringade vi ca 50 mil i bilen och stannade på Kerstins Camping utan för Mellerud. där slog vi upp tältet och tillbringade en natt och jag skriver tillbringade för jag kan inte direkt säga att jag sov, bara att inse att den här kroppen inte är purung längre ont överallt av att ligga på luftmadrass och en jä..a massa fågel kvitter gjorde att det inte blev så mycket sömn sen kl 05:30 så kom regnet dessutom. ingen kul natt alls men lilla V som är van att sova i vagnen hon sov som en prinsessa.

Torsdag morgon var det bara att packa in ett blött tält och bege sig vidare men dagens etapp blev bara 20 mil ungefär och då kom vi fram till HANATORPS CAMPING  och här hade vi bokat Lönneberga stuga som vi nu ska bo i i 10dygn.
Så i morgon blir det midsommar firande här på campingen fast det ser ut att bli regn,själv håller jag tummarna för att det ska dra förbi i natt men det är nog inte så troligt.

nä nu ska jag hoppa i säng så att den här lilla tanten orkar med lite midsommarfirande i morgon.

Kommentarer
Postat av: litentanta

Vilken roadtrip ;-) Hoppas att ni får bättre väder, förresten, i Mellerud hade jag mitt första jobb, skulle vara stalltjej ett år men.... blev eländigt otroligt hemmasjuk så jag smet efter en knapp vecka. Vackra Dalsland minns jag ivf!



Kul m mobilt bredband, ska kolla efter uppdateringar och själv kriga mot myggen häruppe i Lappland....brrr, tom ännu kallare än hemma i Umeå...



Åsså ha en härlig midsommar med familj och vänner nu!

2009-06-19 @ 00:27:18
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh tusen tack! Desamma! Hoppas ni haft en underbar midsommarhelg?



Ja designen blev i alla fall bättre än den jag hade innan :P



kram!

2009-06-21 @ 18:21:18
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0