Nu är jag hemma igen

det har varit upp packning och röjning på hög nivå sen jag klev in genom dörren här hemma, den andra tvättmaskinen går just nu, och det har varit femtio elva väskor och påsar att tömma, jag vill helst ha bort alt i kväll, så jag kan börja städa huset i morgon när jag vaknar (hann inte städa innan vi för så när man går barfota inne så känner man hur sandigt det är) , ja tvätta med för den delen har nog 6 maskiner till att köra.

sen ska häcken klippas likaså gräsmaattn men det får bli gubbenns jobb.

Kommentarer
Postat av: litentanta

Låter som att ni haft en härlig semester, en sån där familjetripp som ungarna kommer att minnas :-) Synd bara det där med städning o allt, varför blir det alltid så...?



Jag far ju o flänger bara mellan här o Lapplandet men inte tusan har jag vett att röja iordning innan jag smiter inte.. sen att dottern ju smiter hem o lagar mat lite nu och då, o vägrar att diska, gör ju inte det hela roligare när man väl är hemma... blää



Ha det allra bäst och hoppas det blir härligt väder i morgon för jag funderar på att smita "bort" igen.. ;-)

2009-06-30 @ 23:57:49
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0