Midsommaraftonen

firade vi för fullt, sill lunchmed tillbehör, smaskens

sen när det var dags för dans kring midsommar stången så smet jag i väg med V för att få henne att sova en stund, och M & M höll sig oxå borta de har aldrig velat vara med på sånt och jag tänker inte tvinga dem.

sen när det var färdigt så kom värsta åskskuren det stog som spö i backen, så det var bara att avvakta med middagen ett tag, eftersom vi skulle laga endel av maten utom hus, tur att våra kamrater har husvagn för det var jätte mysigt att sitta i förtältet. tillslut blev det middag i allafall, Färskpotatis sallad och fläskfilé mums vad gott.

barnen tog sig en tur på minigolfbanan eftermiddagen och vi satt och surrade och spelade kubb, sen kl 21:00 var det dags för live band här på campingen, det var ett band som spelade covers så det var fullt ös till kl 23:00 till och med lilla V höll i gång och dansade tills det var slut.


midsommar dagen tog vi en lugn förmiddag och eftermiddagen till bringade vi på Varbergs fästning och efterföljande middag på Mc donalds.

I dag på förmiddagen var jag och K (mamman i den andra familjen) in till Borås för att shoppa lite, vi hade ju hoppats på att vi skulle få gå på Ellos men det verkar som om det inte finns någon sådann butik längre utan enbart postorder.

men i morgon blir det shopping utan dess like då bär det av till ULLARED.........

nu är det dags att sluta för det mobila bredbandet håller på att djävlas med mig

glömde att tala om att gubbarna är i göteborg och kollar på ACDC just nu......

Kommentarer
Postat av: litentanta

Det är synd att man nästan alltid har skrutteväder på midsommar här i Sverige, men på nåt sätt är vi ju liksom vana vid det, eller hur? Det brukar ordna sig ändå ;-)



Här har solen legat på hur mycket som helst idag, söndag, och jag hoppas på samma härliga väder i morgon innan det är dags för mig att hoppa på bussen o studsa hemåt igen!

2009-06-22 @ 00:28:55
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0