Dagarna går i en rasande fart

vi har det trevligt men hjälp vad tiden går fort, här har vi i allafall hunnit med både shopping i Ullared och varit på Liseberg och Borås djurpark, men jag min klant skallle har naturligtvis glömt sladden till kameran hemma så jag kan inte visa några bilder från vår härliga semester.

Varmt är det också i går var det 28 grader så jag tog årets första dopp, det är tidigt för mig för jag är oftast en riktig badkruka.

I morgon är det sol bad och tvätt som gäller här på campingen det ska bli en bill fri dag vilket barnen tycker är ganska skönt, okej någon av oss vuxna måste ta sig till affären för att fixa lite middags mat men annars blir det lungt.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Härligt med ett dopp:)

Och vad mycket ni har hunnit med...

Får genast dålig samvete, har sovit i två dygn(nästan)



Ha en fortsatt trevlig semester.

Kram

Kristina

2009-06-25 @ 23:32:45
URL: http://branden.blogg.se/
Postat av: litentanta

NU kom jag på vad du menade med Svenljunga (tror jag ivf haha!) Kan det vara så att en viss liten gullgosse vid namn Robin är just Svenljunga-bo?



Får skylla på värme och...nåt, men visst var det så du menade? Kan ni inte stuva in honom i bilen och bara lämna av honom på Marieberg på hemvägen? ;-)



Ha det hur bra som helst!

2009-06-29 @ 13:53:33
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0