Tjoho

uppdatering potträning:

i går: inte en olycka, men vi tog henne på pottan med gämna mellanrum.

Idag: kommer hon och säger kissa och den förvirrade mamman här börjar springa runt för att se vart olycka skedde, tur nog så stog hon på sig så efter en liten stund fattade den förvirrade mamman att V var kissnödig och vi han till pottan i tid.
jippi.


I övrigt traskar dagarna på i normal takt. lite småpyssel hinns med som i går när jag  fick ett ryck och städade hela skafferiet, insåg att det var ett tag sedan eftersom jag hittade en grej som det stod bäst före:07 12 01
det var ju ett tag sedan:)

vilket regn oväder som drog in i går em/kväll. Jag, M & M skulle fara på bibloteket det började dugga precis när vi skulle fara, sen när vi parkerade bilen ökade regnet, men vi sprang in och lånade våra böcker.
men när vi skulle hem så öppnade himlen sig, jag sprang 20 meter till bilen och blev dyngsur, körde bilen så nära ingången som möjligt så inte killarna och böckerna skulle bli lika blöta som jag, så dom fick springa typ 3 meter men blev rejält blöt de oxå.

nä nu ska gar gå och kolla om jag kan bära in V´s garderob som står nymålad i garaget

bye bye

Kommentarer
Postat av: litentanta

Hehe, visst var det väl du som ville ha lite blöta till Sävar om jag inte minns fel? ;-) Jag förstår ärligt inte VART allt vatten ryms innan det formligen vräker ner över oss?!



Ha det bäst o härligt att det går så bra med lilltjejans potträning !

2009-07-10 @ 15:17:55
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Lina

tack för din omtanke vännen.. Tycker det är kanonsvårt att sova när jag jobbat natt, men som tur är är det ju bara två nätter på rad. Sen kan man ta ikapp den där sömnen man missat..



Händer hos er i helgen? kram

2009-07-10 @ 16:27:00
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0