Sprutan gick bara bra

5 minuter sen var allt klart, tur att man är ledig i dag tänk dom stacckaars föräldrarna som måste ta ledigt för att vara med på detta. Tror säkert att alla vill vara med när deras 6åring får sin spruta men tänkte snarare på att vi bor 2 mil utanför stan och dom flesta jobbar ju i stan, sitta och köra 4 mil tur och retur för att vara 5 minuter hos skolläkaren.


Hans komentaar när allt var klart var:  det gjorde ju inge ont.
vilket jag försökte förklara i morse men har en känsla att han inte riktigt vågade tro på mig.

Kommentarer
Postat av: litentanta

sex år, är det då man tar polio-sprutan kanhända? minns att dottern också rent överlevde utan tårar och trauma, det är väl oftast skräcken före som är det hemska om jag försöker minnas tillbaka...



o duktigt jobbat m skottningen, själv funderar jag mer o mer på att jag kanske rent utav måste köpa mig en spade, inte brukar det vara såhär snöigt i stan väl? hmmm



2009-01-20 @ 22:13:05
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0