snacka om nostalgi

har suttit och kollat runt på you tube, har en förmåga att komma in dit på kvällarna. I kvälla har jag kollat runt bland massa gamal hårdrock typ KISS, AC/DC, Mötley Crue,Scorpions osv. Oj vilka låtar och vilka minnen som poppar upp. Det var den sortens musik jag lyssnade på under mina ungdomsår, ja även på senare år.

Här kommer i allafall en jätte favorit





Hittade en annan som blev en favorit 1989. Vi var till stockholm för att se Bon Jovi i Globen det var stor för 3 17åriga tjejer från Norrland. Natuligt vis var vi ju tvunngen och kolla upp vilka förbandet var så några veckor innan konseren införskaffades en skiva med Dan Reed Network. Det visade sig att dom var ju super bra, och ett betydligt bättre LIVE band än Bon Jovi.
Dan Reed Network dom fick 5 plus av oss men Bon Jovi som var orsaken till att vi for fick 2,5plus av oss.




Kommentarer
Postat av: litentanta

Alltså, för att verkligen låta som en fjortis, men inte nog med att vi bodde på samma område, vi gillade samma musik också!! Nu var ju du bra mycket "mindre" än mig så risken är ju minimal att vi egentligen har nån aning om varandra, men ändå... Dan Reed, han var ju tämligen snygg också.. Åsså Kiss, min allra första tryckare dansade jag till just Kiss, 12 år gammal på nåt party...



2009-01-26 @ 00:09:15
URL: http://www.litentanta.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0