Varför...................................?

M vaknade kl 23:50 i natt , då hade inte jag gått och lagt mig. Han fick lägga sig i våran säng och jag gick och lade mig med honom. Kl 02:30 väcker han mig mamma jag kan inte sova, fram till 04:30 håller han på så, kan inte sova, är törstig, kissnödig osv. kl 04:30 kliver han upp och jag tror att han ska lägga sig i sin egen säng, men nej då går han upp och sätter sig i vardagsrummet. oj vad sur han blev när jag körde i säng honom.

gissa hur trött jag var 06:20 när väckarklockan ringde, tur var börjar gubben inte förrän 11:00 så jag fick lägga mig en timme tills kl 07:30. men känner  mig som ett lik.
min lilla natt ligist han sover hur gott som helst.

Kommentarer
Postat av: Mina

oj, vilken jobbig natt! Hoppas du får sova bättre inatt!

2009-02-16 @ 14:06:46
URL: http://mina3.blogg.se/
Postat av: litentanta

dessa ljuvliga småttingar va? men lugn, när ungarna är större har man hela nätterna för sig själv, o då, då har man helt tappat bort sömnrytmen o sitter vaken som jag gör ;-)



2009-02-17 @ 23:37:49
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0