Mer IDOL

Min analys av kvällen i går är att:

Calles glänsar låt där glänste han ssom en stjärna, Utmaningen var långt över förväntan riktigt bra gjort.

Eriks glänsar låt var en flopp, han har gjort många betydligt bättre framträdandrn tidigare under säsongen. utmaningen var en dunder succé, rock är hans grej och jävlar vilken röst.

Tove hade fått svåraste låtarna i går: glänsarlåten var i mina öron ingen höjdare , men utmaningen klarade hon med bravu. Inte lätt att göra en whitney låt till sin egen men det gjorde hon bra.


Har läst runt på nätet där många är besviken över att Tove åkte ut, men det är ju som sagt var en tävling där det är svenska folket. och så vitt jag vet så har ju aldrig svenska folket varit eniga när det gäller något sånt här.

Läste på att folk hade problem när de skulle rösta på Tove och då kan jag säga att det var samma problem att röst på Erik under duellen så det jämnar ut sig.

Om nu juryn (Laila)är så besvikna över att Tove inte gick till final så kansske de skulle ha valt lite bättre låta till henne.

Själv är jag inte orolig över att vi inte kommer att se mer av Tove under den närmaste tid, hon har nog en karriär frmför sig.



(bild lånad från posh24.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0