I dag var det dags igen,

för årets idol vinnare Erik tillsammans med Calle och Tove att komma till umeå.

Jag och älste sonen var och trängdes med alla andra på MVG gallerian.

men vi kom i tid så vi kunde stå längst nere och vi behövde bara köa i ca 10 minuter för att köpa skivan och få det signerad av alla 3.







Filmade även lite med mobilen men det har jag inte lagt in i datorn, och tror inte att jag kommer att göra det då det är mer skrik än sång på dem.

Nä nu ska jag krypa ner i sängen och sova lite, natti natti.

Kommentarer
Postat av: litentanta

Känns ju hur korkat som helst att sitta här uppe i

Lappmarken och missa den möjligheten, hoppas att

Calle var så bra som jag tror och ja, jo, de andra

två är ju inte helt talanglösa de heller va? ;-)



Dottern har visst skottat klart hemma men jag

har läst att det kommer mera så... Hon får se

det hela som gratis träning helt enkelt ;-)



Gott nytt år och kramen från en -25 gradig by

i norr!

2009-12-29 @ 02:21:02
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0