Bloggpaus

har jag tagit över julhelgen.

Vi har bara varit här hrmma och haft det lungt och skönt, julafton var min föräldrar och svärföräldrar här, vi åt massa god mat och så gjorde tomten ett besök här.

Baarnen hade som vanligt varit jätte snälla för de fick massor av julklappar.
Lilla V blev gladast över Skrållan dockan och sin lilla dammsugare.
Grabbarna blev nöjda de oxå själv blev jag överlycklig över julklappen jag fick av gubben och barnen


Ja tänka sig att man blir glad åt en dammsugare men nu slipper jag ju konstant snava över den stora som vanligtvis alltid står framme.

Annandagen hae vi några kompisar här på middag och i går var vi till mina föräldrar på middag. annars har vi bara tagit det lungt och naturligt vis skottat massor med snö.

I morgon dyker syster yster och hennes barn upp och stannar en vecka, det ska bli jätte kul att träffas igen.
Eftersom de bor i Stockholm så blir det ju inte så ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0