Mat och present shopping

det märks att det inte har handlats mat på över 1 vecka här hemma, med magsjukorna som gått har man inte varit så sugen, men nu var det dag sför i dag har till och med jag fått tillbaka apptiten

 

Det blev lunch på donken när vi var inne i stan för att storhandla och när en mac feast smakar som en gourmet lunch då är matlusten på väg till baka.

 

Köpt lite påskpresenter till barnen eftersom jag och barnen ska fira påsk med både far och morföräldrar (gubben ska jobba hela påskhelgen men kommer upp till norrbotten där vi ska vara på annandagens kväl) så har jag räknat ut att det kommer att bli massor med godi, så i påskäggen från oss kommer det bara att finnas lite godis och varsin ny tröja, Hittade massa roliga nya barntröjor på Lindex i dag


Kommentarer
Postat av: peter pc carlsson

Du har följt Sabinas kamp och skrivit en kommentar i hennes blogg. Därför tänkte jag tala om att jag startat en insamling på Cancerfonden. Den heter "För döda mammors barn. Till minne av Sabina Najjar."



För ett halvår sedan samlade vi i bloggvärlden in över 100.000 kr till Barncancerfonden till insamlingen jag startade under namnet "Den jävla idioten".



Du kan skänka 50 kr direkt genom att sända ett SMS med texten Besegra 9 till telefon 72900.



Sabina skrev flera gästbloggsinlägg i bloggen Enbart. Hennes sista var också en av de mest gripande. http://enbart.blogg.se/2009/january/090117-enbart-gb-av-sabina.html



Jag hoppas att du vill sända några SMS och skänka pengar till Cancerfonden. Kopierar gärna texten och sprid den vidare.



Tack för att du bidrar. Sänd en extra tanke till Sabinas små barn! http://mittlivsabina74.blogspot.com/



Här kan du också beställa hennes bok som nyss kommit ut "Livet kan inte vänta"



Peter PC Carlsson



2009-04-03 @ 20:45:13
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0