jobb jobb och åter jobb

Har nu jobbat 3 nätter, man kan säga att det är något rörigt på jobbet just nu så den lilla tid jag har haft hemma och vaken har gått till annat än att blogga. dvs jag har tagit hand om barn, hus och hem så att det inte förfaller totalt.

Jag gick av i går morse  och när jag då vaknade mitt i dan så fick vi besök av några kompisa så det blev grillning även här. våren har kommit även till Sävar i går var det 15grader och i dag 18grader i skuggan, det har gått jätte snabbt för  för 4 dagar sedan hade V vinteroverallen på sig ute på dagis i dag var det byxor tröja och stövla, hade i och för sig nog varit smart att sätta på henne galonyxorna då vi har en del snöhögar kvar och en stor fin vatten pöl  men det är alltid lätt att vara efterklok.

I dag har Gubben bytt äck på bilen och jag har röjt lite i garaget, ska gå ut och måla de sista på sängen, så snart blir det ny säng till gumman.

Har lång jobbar vecka till vecka då jag jobba 5 av 7 nätter och då brukar man inte hinna med så mycket mer än det vardagliga men veckan där på ska jag ge mig på lilla garderoben i V s rum den ska oxå målas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0