Bitter??? inte jag

Satt och läste en blogg nu på morgonen som jag går in och läser ibland, ibland är det kanon och i bland är den kalkonmen det är ju somm de flesta bloggarna.

då fick jag mig en liten tankeställare, jag kanske låter som en bitter och gnällig människa om man läser det jag har skrivit de senaste månaderna, men det är jag ju inte, men bloggen har blivit mitt "gnäll" ställe, för att jag ska orka vara den go glad människan jag faktiskt är, men insåg faktiskt här om dagen att det är nog inte så himla kul att läsa min blogg när jag mest bara gnäller, så nu ska det bli ändring.

Är hemma och VABar i dag och ska nu se det positiva i det tänk vad mycket jag ska hinna fixa och packa för i morgon bär det avtill Norrbotten för att fira påsk (lilla gubben får vara hemma och jobba påskhelgen så kommer han upp på måndagkväll och kan vara ledig resten av påsklovet utan att ta ut semester. det är fördelen med önskeschema.)

Kanske ska böra med att klä mig ialla fall eftersom jag fortfarande går i morgonrock.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: litentanta

Jag anser att bloggen ska vara en ventil, go o glad eller arg o bitter, dagsformen får avgöra helt enkelt, står folk inte ut med ens dagsform, ja men då är det ju bara att stänga fönstret ;-)



Go, gla o hyfsat frisk påsk på er alla lediga, kanske får vi se en gnutta sol ändå :-)



2009-04-09 @ 01:14:46
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Kristina

Din blogg verkar gladare än min.:)

Tack för din kommentar förövrigt.



Fast tänk på att det är ju din blogg, dina tankar och det är ett utmärkt sätt att skriva av sig ilska, sorg, smärta mm.



Kramar

2009-04-09 @ 10:54:49
URL: http://branden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0