Städat och fixat

Börjat röja och fixa här hemma, dags för stora HÖST STÄDNINGEN vilket även innebär fönsterputsning, vilket jag hatar men vet att det är ett ont måste i bland.

Började röja i V s rum eftersom hon har det minsta rummet och är minst så är det alltid kaos där inne, och nu ska hon ju fyllla 2 år på fredag och då vet jag att det kommer att komma både en dockvagn och en docksäng som behöver få plats i hennes rum.
(nu bäddar hon dockor och nallar i skokartonger och kör omkring med lära gå vagnen)



Ska rensa bort lite aby leksaker från hyllan



en lite spis i hörnrt ska fixa ett lite bord dit så hon har när hon lagar mat



em liten barn garderob full med hennes kläder och gossedjur uppe på. Ska på IKEA om några veckor ska jag köpa några hyllor och sätta på väggen ovanför garderoen.


Lilla sängen som hon kommer att få sova i ett tag till, har en liten utdragssäng somm är från när jag var liten, som även M & M har sovit i men måste måla om den för den börjar se lite "skabbig" ut. (jag ska bara få tid till det)


en nystäädad hylla tänk vad mycket det rymms då.



Tror attbordet jag ska fixa får stå nedanför fönstret.


Mycket att fixa och dona synd bara att man bor så långt i från IKEA har typ 27mil enkel väg till närmsta butik (Grrrrrrrrr)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0