fredag & EN GLAD NYHET

hemma även i dag, börjar kännnge kula sig lite sliten när man inte får sova ordentligt. odh i natt har även M börjat hosta.

i går kom barnnens faster på besök från Stockholm och hon stannar tills på tisdag.

Nu till den glada nyheten:
Har bokat flyg till stockholm i mitten på november, då ska bara JAG åka till stockholm och hälsa på min syster och min svägerska och julhandla lite SKa åka onsdag förmidddaag och hem söndag eftermiddag, så några dagar ensam tid utan barnen och bara rå om mig själv.

Kommentarer
Postat av: Mina

kul med lite egentid!

Stackars liten som har haft det så jobbigt med astman! Är det något som kan "växa" bort med åldern?

KRAM :)

2008-09-26 @ 13:33:43
URL: http://mina3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0