Tradera

jobbat i natt så jag sov till, 13:00. Upp och börja kolla min auktioner på tradera, haft flerastycken som gått ut dom senaste dagarna, men med jobb och sjukabarn så har jag inte hunnit ta tag i detta men nu så, har jag packat och skickat en bunt paket, och dessutom sett att fler har hunnit betala men det får jag fixa i morgon. det räker med att fara på posten 1 gång per dag.

Sen ska jag försöka lägga ut nya auktioner, för ju mer man söker desto mer hittaar man som man vill bli av med plus att jag ska lägga ut det som inte blev sålt en gång till.

B är ledig från jobbet i dag och M har varit hemma och sjuk, så nu är det nr 3 i barnaskaran som har drabbats.

B står nu och lagar middag och sen ska han och M i väg på fotbollsavslutning och jag ska på föräldramöte på dagis, och farmor kommer hit och är barnvakt till M & V . Jag säger bara det vilken tur att man har farmor och farfar i närheten och att dom är pensinärer för dom ställer upp i 180 för att hjälpa oss när alla tider krockar. dom är UNDERBARA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0