Magsjuka.................

V vaknade och kräktes vid 22:00 tiden igår kväll, ångesten kom direkt (läs här)
nej nej nej magsjuka är det värsta jag vet.

honkräktes några gånger fram tilll 23:30 sen sov hon men inte jag så fort hon har rört sig eller hostat så har jag varit på helspänn, så det har varit högst 3 timmars sömn i natt och inte sammanhängande.

Och naturligtvis så är det ju i dag jag ska till sjukgymnasten den tid som jag har väntat på i drygt 2 veckor, så det var bara att ringa till mamma och pappa och kolla så att dom kan passa henne under tiden och det skulle dom göra tack och lov för det.

nu ska jag värma lite välling till henne hon åt 1 dl kl 06:45 och den har stannat kvar så nu prövar vi lite mer, för hungrig är hon för hon blev skit arg när grabbarna åt frukost och hon inte fick något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0