Hysteri

vilken hysteri det blev i går kväll när Johan blev utröstad ur IDOL, det var nog ingen som var beredd på detta allra minst Johan själv.
Kan förstå hans mamma som fick frågan om hur det känndes med alla skrikande tjejer kring Johan när han har sjungit, hon tyckte att det kändes obegripligt eftersom det är ju hennes lilleson.

Sått och åt middag när idol sänningen gick så jag bara såg och hörde bitvis av det, men jag är i allafall nöjd med att Robin gick vidare börjar ifråga sätta Kevins medverkan mer och mer han är ju redan artist på Malta . Inte konstigt att han varit så profsig redan från början, har man deltagit 2 ggr i melodifestivalen så är man ingen duvunge direkt.

Det här tyckte i allafall jag var kvällens bästa

Kommentarer
Postat av: litentanta

åsså såhär "blev" det hemma hos min blogg, förutom inlägget "Äntligen slapp vi Johan..." så ligger samma underbara låt hos mig http://litentanta.blogg.se/2008/november/robin-bengtsson.html

( fast som sagt, vänner har väl ifrågasatt "hur mycket" jag tycker om honom.... mycket säger bara jag o flinar.... trots mina 40 år kan man väl få säga att killen både är bra OCH söt?)



2008-11-30 @ 23:36:42
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0