Tänk att febern kan knäcka en totalt...............

Har nu packat väskan som barnen ska ha med sig till mormor och morfar, och jag är helt knäckt ingen ork alls, tänk vad skönt att få vara ensam i helgen och kurera mig, sammtidigt som jag vet att barnen har det toppen bra hos mormor och morfar.

efter att ha fått mina 2 fösta barn som det bara skiljer 2år och 4 dagar på så har jag lärt mig att man inte ska skämmas för att lämna bort sina barn i bland för att tex kurera sig när man är sjuk eller bara kunna göra ngt kul ngn gång i bland. Är därför så himla glad att mina barn har en nära och tät kontakt med sina mor och far föräldrar, det skadar ju inte heller att dom är pensionärer så dom har ju "all tid i världen"

Äve fast jag frivilligt har skaffat 3 barn så har jag lärt mig att om jag får ladda mina egna batterier i bland så blir jag en mycket bättre mamma i det långa loppet. Visst är gubben till stor hjälp men i bland behöver vi få göra saker tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0