Min dotter har en egen vilja (kan själv)....................

......den får nu mormor och morfar känna av. V är snart 1 år och 8 månader och hon har en järnvilja,får hon inte som hon vill så tar hon till dom höga tonerna. Dessutom tror hon redan att hon kan allttex smöra mackan , skära ost, klä sig osv.

Pojkarna var då 2½-3år innan dom började med "KAN SJÄLV" vilket innebar att då kunde dom faktist rätt många grejor själv. Int som V håller på nu hon tror att hon kan fixa sånt som hennes bröder 6&8år gammal inte fixar än.

Måste erkänna att det är lite jobbigt. men i helgen är det ju min kära mor och far som får tampas med henne.

När jag pratade med min mor för en stund sedan berättade hon att V varken åt välling i går kväll eller i morse, det är ett sånt typiskt infall hon kan få så nu får vi se om det är färdigt ätit välling för hennes del eller om hon börjar när hon kommer hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0