Melodifestivalen 2008

Har suttit och lyssnat på alla melodifestivallåtar tillsammans med M. inser att min musiksmak ar rått varierad.
NORDMAN är något som faller mig i smaken väldigt mycket men det känns som den inte skulle ha så stor chans i europa finalen Någon som jag tror har super stor chans där så är det Charlotte Perreli med HERO den kan slå bra i Europa. LINDA BENGTZINGS låt kommer radion ha spelat sönder inom en månad. En låt som jag även tror kan bli en sommarplåga så är det FRIDAS upp och hoppa.

Av dom som inte gick till final så gillar jag E-type och The pudels lika så Velvets låt.

M gillar Amy Diamond.

Väntar med spänning på att det ska bli lördag så att vi får se hur det går.

Nä nu är det dags att fixa lunch till mina sjuklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0