Tillbaka till vardagen.............

Å vad  snabbt man är åter i vardagslunken, och den här veckan har varit hektisk . Massor av jobb för både gubben och mig, sen fotbolls match, fotbollsträning, ytflyckt med dagis när det skulle fixas matsäck, sen var det styrelsemöte för gubben, mitt i allt ihop. Jag och gubben träffades samanlagt 10 minuter från onsdag morgon till fredag mitt på dagen, så kan det vara när båda jobbar skift.

Semestern var skön fast det inte var så bra väder som jag hoppats på, men det är skönt att slippa alla MÅSTEN som man har när man är hemma.

når vi kom hem till sverige igen så stannade vi en extra dag och gick på gröna lund dettyckte både stor som liten att det var jätte kul.

men nu är det söndagkväll igen, vet inte var tiden tar vägen...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0