sov till 16:15

Då kom M och väckte mig, oj vad skönt det var att sova så länge. Natten på jobbet var riktigt lugn men man blir riktigt trött ändå, det är nästan jobbigare när det är lungt än när det är rörigt för då får man ju hålla igång hela tiden.

Har nu ätit middag och stoppat i säng V som var jätte trött, det lär nog ta några dagar att ställa in henne på semester tid D.V.S Vaken lite längre på kvällen och sova lite längre på morgonen.

sitter nu och väntar på att det snart ska bli dags att gå på jobbet igen, 2 nätter kvar sen en och enhalv veckas långledigt innan jag jobbar dom sista 8 nätterna innan sommar semestern. hoppas det blir fint väder nu när jag blir långledig så att vi kan hitta på ngt så då känns det nästan som jag oxå har semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0