Shopping

åkte en sväng på stan när jag hade lämnat barnen, skulle fixa till mina solglasögon som fick sig en smäll när vi var utomlands, snart går dom nog inte och fixa nån fler gång. kom nåmligen på att jag köpte dessa 2år innan vi gifte oss, och vi har varit gift i 10år i sommar då är det ganska lätt att räkna ut att dom varit med ett tag.
Det är ett par Ray ban solbriller om jag betalade 900kr för för 12år sedan, och ja jaghar tänkt skaffa ny men inte hittat några som jag gillar lika mycket.

Var in på åolar och pyret och kollade in deras rea och kom ut 700kr fattigare Köpte höst kläder till V jacka och byxa det var 350kr rabatt så jag är riktigt nöjd..

nä nu ska jag vila en halvtimme innan det är dags att hämta mina små juveler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0