Söndag på altanen

Sitter nu i solen på altanen och har precis ätit middag i dag blev det en matlåda med lassagne. det var helt ok. I går hade jag tur för när jag satt och funderade över vad jag skulle äta så ringde en kompis och undrade om vi skulle gå ut på en promenad innan jag skulle börja jobba, jo visst sa jag jag måste bara hitta på ngt att äta då sa hon vi har massor av lax i ugnen så kom över så får du äta med oss. så det blev lax med pesto , potatis och sallad det var jätte gott, sen gick vi en promenad, skönt.

Idag när jag klev upp så har jag klippt gräsmattanoch det var ett motionspass för den ville inte fungera riktigt.

nu sitter jag i solen och njuter och deet är bara en natts arbete kvar sen är det semester JIPPI
Så i morgon åker jag upp till norrbotten jag oxå och blir borta en vecka så då får jag äntligen träffa mina älskade barn och gubbe med.

men då blir det inget bloggand för då har vi inget internet men det är ju därför man far på semester???? elller??????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0