Söndag och dagen efter?????

kom hem efter en jätte trevlig kväll vid 02:20 i natt. Allt var perfect utom en sak jag har aldrig någonsin varit med om så segt kött (dåligt eftersom dom flesta tyckte lika)

Gick i äng och försökte sova men det gick inte kroppen var inställd på att vara vaken så vid 03tiden klev jag upp och satte i gång datornoch framför den satt jag till kl 04:30 så efter det någon gång så somnade jag och fick sova till kl 13:30 det var jätte skönt. Gubben var ner och väkte mig kl 12:00 men jag sa bara att jaag orkar inte så jag fick sova vidare.

mår faktiskt jätte bra i dag med tanke på att jag faktiskt drack en del alkohollhaltiga drycker i går.

Nu sitter mina 2 yngsta barn i badkaret och det är snart dags att plocka upp dom därifrån. Sen får man börja förbereda sig för en natt på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0